Retourneren van producten

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen veertien (14) werkdagen na ontvangst aan deWinkel.nl te retourneren. U vraagt hiervoor eerst een retourzending aan.

Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien het product ongebruikt en onbeschadigd is. Daarnaast dient de verpakking onbeschadigd te zijn. Sommige producten kunnen om hygienische redenen niet geruild worden.

De kosten voor verzendingen zijn voor uzelf.

Hoe vraag ik een retourzending aan?

U moet hiervoor ingelogd zijn op de website onder uw eigen account. Nadat u ingelogd bent, klikt u rechtsboven op uw eigen naam, om in Mijn account te komen.

Op de Mijn account pagina gaat u naar Bestelhistorie.

Op deze pagina vindt u een overzicht van al uw bestellingen. Klik op het bestelnummer van de bestelling van het product dat u wilt retourneren. Deze ontvouwt zich nu en ziet u de details van de bestelling. Scroll een beetje naar beneden om de producten ze zien.

Vink de producten aan die u wilt retourneren. Dit kan alleen als de bestelling is afgehandeld, en u nog binnen de 14 dagen retourtermijn zit.

Na goedkeuring ontvangt u een e-mail met een retourbon. Deze moet bij het pakket meegezonden worden.

Voorwaarden retourneren

Voorwaarden hiervoor zijn:

  • Het product dient ongebruikt te zijn en in staat van aankoop te verkeren;
  • De retourzending moet voorzien zijn van de originele aankoopfactuur en garantiekaart;
  • Het retourpakket dient voldoende gefrankeerd te worden;
  • Het is aanbevolen om uw pakket verzekerd en aangetekend te versturen, verzending is voor eigen risico;
  • Het product dient degelijk verpakt te worden;
  • U dient het op de website een retouraanvraag te doen en te wachten op een bevestiging.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild worden:

  1. Software waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend.
  2. Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof.
  3. Artikelen die om hygienische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets, hoofdtelefoons.
  4. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  5. Afgesloten abonnementen, al dan niet in combinatie met hardware.