Verzending

Staat er bij een product Direct leverbaar, bestel dan op werkdagen voor 16:00. Daarna kan het pakket helaas niet meer mee met de bezorger. De levertijden zijn een indicatie. Voor een exactere levertijd kunt u contact met ons opnemen.

Alle pakketten worden verzonden met PostNL. Voor landen in Europa zal dit met partners van PostNL bij u aangeboden worden. Eventueel kunnen we ook verzenden via andere leverancier. Vraag naar de mogelijkheden.

Binnen Nederland arriveert een pakket normaal gesproken binnen 1 werkdag (90%) nadat de zending bij ons de deur is uitgegaan. Heeft u het pakket na 4 werkdagen nog niet ontvangen (nadat u van ons een track en trace code hebt ontvangen), dan raden wij u aan contact met ons op te nemen.

PostNL PakjeGemak

Met PakjeGemak bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. U kunt kiezen uit één van de 1.700 winkellocaties aangesloten bij PakjeGemak.

Ruime openingstijden

PakjeGemak locaties kennen ruime openingstijden. Zo zijn op koopavonden ruim 600 locaties tot 20:00 uur of later open. Op zaterdagen zijn ongeveer 1.600 locaties geopend. 

Hoe werkt het?

Zodra u bij deWinkel.nl een bestelling plaatst, moet u beslissen waar de zending naar toe moet worden gestuurd. U kunt kiezen voor een huis/werkadres, maar ook voor een PakjeGemak locatie. Hier kunt u de PakjeGemak banner aanklikken en uw eigen afhaalpunt opzoeken. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio worden de dichtstbijzijnde locaties getoond, inclusief openingstijden. 

De gegevens van het afhaalpunt worden als adres ingevuld. Verander dit dus niet! U kunt uw eigen adres als factuuradres invullen.

Levertijden

Levertijden zijn altijd een indicatie. Voor sommige artikelen zijn wij afhankelijk van de voorraadstatus van leveranciers. Wilt u meer zekerheid over een levertijd dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan proberen te informeren over een exactere levertijd.

Verzendkosten

 iDeal / Vooruitbetaling
Nederland€ 6,95 (boven € 189,- gratis)
Europa 1 *€ 14,50
Europa 2 **€ 20,50
Europa 3 ***€ 21,50
WereldOp aanvraag

Bij pakketten zwaarder dan 2 kilogram kunnen wij extra kosten in rekening brengen.

*België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden
**Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië
***Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland

Track & Trace

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u van ons per email een "Track en Trace code". Met deze code kunt u op www.tracktrace.nl volgen waar het pakket zich bevindt. Past uw bestelling in een envelop en is het van geringe waarde, dan kan het zijn dat u geen Track&Trace code ontvangt.

Wat als er niemand thuis is?

Als het pakketje bij u wordt aangeboden en er is niemand thuis, dan laat de bezorger een briefje achter. Hierop staat aangegeven of het pakket nogmaals wordt aangeboden of dat u het kunt afhalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor.

Houd er rekening mee dat wanneer u het pakket op het postkantoor afhaalt, u zich moet kunnen legitimeren.

Wat als het pakket zoek raakt?

Als het pakket tijdens het verzendproces zoek raakt, dan is dat uiteraard ons probleem. Wij zullen u na constatering hiervan u een nieuwe zending doen toekomen.

Wat als uw bestelling beschadigd arriveert?

deWinkel.nl garandeert dat uw pakket in goede orde arriveert.

Mocht een pakket bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, meld dit dan onmiddelijk aan ons. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in orde brengen.